Zmajevi podržali akciju o značaju nošenja naočala kod djece

Nogometni reprezentativci Bosne i Hercegovine, Edin Džeko, Asmir Begović i Miralem Pjanić snimili su televizijski spot za Službu za školsku higijenu Instituta za zdravlje i sigurnost hrane Zenica podržavajući tako akciju „Skrining vida – značaj nošenja naočala kod djece“.- Služba za školsku higijenu Instituta za zdravlje i sigurnost hrane Zenica provodi skrining za rano otkrivanje poremećaja vida kod školske djece. Ustanovili smo da svako 15. dijete ima određene probleme s vidom pa neki od njih trebaju nositi i naočale. Nošenje naočala u ranoj dobi može predstavljati problem i stigmu i mi smo zbog toga pokrenuli ovu aktivnost kako bismo olakšali situaciju djeci koja ne vide dobro i kojima treba pomoć naočala – kazao je prim. dr. Senad Huseinagić, direktor Instituta.Huseinagić se zahvalio Feni za podršku akciji „Skrining vida – značaj nošenja naočala kod djece“. Fena je ujedno i jedini medij koji je imao priliku pratiti snimanje tv spota za ovu akciju u trening kampu nogometne reprezentacije u Zenici neposredno pred odlazak naših najboljih nogometaša u Grčku, gdje večeras igraju kvalifikacijsku utakmicu za svjetsko prvenstvo u Rusiji 2018. godine.- Želimo dati podršku djeci da nose naočale. To je cool i ne trebaju se stidjeti. Imaju našu veliku podršku – poručili su na snimanju spota Pjanić, Džeko i Begović.Finansijsku podršku za produkciju ovog spota osigurala je Dobrotvorna organizacija Crkve Isusa Krista svetaca posljednjih dana (LDS) iz SAD-a.- Ovo nije prva saradnja Dobrotvorne organizacije i Službe za školsku higijenu Instituta. Ova organizacija je podržala niz projekata koji se odnose na promociju zdravlja vida i rano otkrivanje poremećaja vida kroz donacije izuzetno vrijedne oftalmološke i druge neophodne opreme i logistike – izjavio je Nino Hasanica, stručni suradnik za školsku higijenu Instituta za zdravlje i sigurnost hrane Zenica.  (Š.B.)

 

inst-zmajevi-b inst-zmajevi-c